• Lyst på ny jobb?

Vi har ledige stillinger i barnehagen fra neste barnehageår, 23/24. Alle stillingene er faste og 100 % stillinger.

• Multisannselig samling, Hestehoven

Her får du være flue på veggen når døra åpnes til vår første multisanselige samling sammen. I slike sansesamlinger for de minste møtes vi rundt en felles opplevelse som stimulerer mange sanser på samme tid - det er noe for både kroppen, hodet og for hjertet.

• Trenger du eller noen du kjenner barnehageplass fra august 24?

" Magisk og levende barndom"

• Nye åpningstider Trulserudenga barnehage 2023

Fra 15. august 2023 vil Trulserudenga barnehage ha åpningstid 06.45-16.30. Dette for å øke bemanningstettheten gjennom hele barnehagedagen.

• Velkommen til Trulserudenga barnehage.

• Et blikk inn i våre to småbarnsavdelinger.

På småbarnsavdelingene våre, hestehoven og hvitveisen, er toddlerne og deres måte å innta verden på i fokus – vår hverdag foregår i gulvhøyde. Vi tilrettelegger etter beste evne for alt som er viktig for denne aldersgruppen. Miljøet hos oss arbeides kontinuerlig fram med grunnlag i prinsipper for oppbygning av psykisk helsefremmende miljø – både fysisk og psykisk. Vi har naturligvis trygge relasjoner i høysetet, sammen med verdiene våre: Smil, Toleranse og respekt, Omsorg, Lekenhet og Trygghet, samt en god porsjon Humor og Glede.

• Handlingsplan mot mobbing i barnehagen.

Vi har tidligere år hatt fokus på mobbing i barnehagen. I år har vi også meldt barnehagen på et studie som heter " Inkluderende miljø og krenkelser" via Høyskolen Innlandet. Dette er et nettstudiet som alle ansatte deltar på og går over 1,5 år.

• Prosjekt Barns psykiske helse.

I fjor jobbet vi med tema " Barn og seksualitet" innenfor vårt 4- årige prosjekt "Barns psykiske helse".